through my mind

har precis vaknat, och nu har jag väldigt ont i halsen.. låter ganska hes kan jag lova. plus att jag är jätte förkyld, så de här går inte som jag trodde kan man säga! usch jag hatar att vara sjuk. plus att vi har match idag, och jag kan fortfarande inte springa, så där gick den matchen också. men jag tror i alla fall att jag ska åka in och kolla på den, inget annat för mig ändå så varför inte. men min dag idag blir väl att bara ligga i sängen och kolla på filmer tror jag, de är ändå dåligt väder ute så de finns inget att göra ändå liksom. jag märkte när jag lästa igenom de här inlägget attde blev ganska negativt haha... förlåt för de, men jag kan inte var så glad just nu! så ni får leva med de.. ha de bra!


ph: av mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0