göteborg

som sagt så var jag och sebbe i göteborg igår, och de va de riktigt mysigt faktiskt. de började med att vi tog bussen ner till göteborg 8.18 så vi var framme vid halv 11 och tog tåget hem 14.47, så de blev ganska mycket tid där ändå. lite shopping för både mig och sebbe blev de, bilder är längre ner i inlägget på de som jag köpte! och när vi kom hem så var de bara att byta kläder och sen kom kusinerna hit. de blev en rolig kväll de med med god mat och mys! sen imorse så vaknade jag upp med sebbe, drog en sväng ner till capri och sen så åkte han hem. sen så har jag bara varit hemma och chillat hela dagen typ, varit ute och solat lite, och sen kom josse och david och hälsade på en stund. sen så får jag se vad som händer ikväll, kanske blir att spela kubb med josse och david haha! men de får jag se på hur de blir...


grå t-shirt - weekday 100 .-
tröja - hm 129 .-
svarta byxor - cubus 300 .-
vitt linne - monki 150 .-

+ 2 par trosor och bh till de, haha och ett svart linne! glömde att ta kort på de..







Kommentarer
Postat av: MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

Dagens blogg är utsedd, kika in om det blev du och anmäl dig till den nya omgången! Kom ihåg, du får gärna anmäla dig igen även ifall du vann!! Snabblänk: http://mmeeli.blogg.se/2011/april/veckans-vinnare-ny-omgang.html

KRAM

2011-04-24 @ 20:32:14
URL: http://mmeeli.blogg.se/
Postat av: Anonym

din kille? snygg:)

2011-04-25 @ 19:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0