zzZZZzZzz

hejhejhej

blev ingen dator igår, sorry för de. men nu är jag på g igen, och jag har nyss ätit frukost och sånt och snart blir de att ta ett varmt bad usch va gött de ska bli! men idag så blir de chill, kl 5 så ska jag se på när filip spelar match. har inte gjort de på länge så aa tyckte att de var dags för de. får nog se på ida snart också hehe, skulle ju se på när dom spelade mot hamburgsund men de blev inte så lite tråkigt faktiskt.. och jag är riktigt fotbolsssugen ska ni veta !!!!! vill spela nuuuuuuuuuuuu. åh jag blir galen och de står att de inte är nåra träningar eller nått på sidan :( men de är bara match 8e så vet inte.. men jaja nu drr jag mig till badet så puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0