vinst

killarna tog hem en vinst med 3-2 mot tanum/grebbestad. riktigt bra spelat ! kort kommer kanske imorn om jag orkar de (a) för efter skolan så blir de att gå ner till körskolan direkt, och sen så kanske de blir att träna med p16, får se hur de blir med de :) men annars så är de träning på onsdag , äntligen säger jag bara hah! men idag så har jag varit på vallen i 4 timmar herregud ... men lite kul var de ändå faktiskt. inte blivit så mycket med bloggen som ni kanske har märkt:( men de blev en ny header iaf hoppas ni gillar den!
men imorn så är de skola igen, jag har inte gått en enda skoldag då man jobbar (a) hehe men jag har faktiskt varit sjuk och så också, så jag har något att skylla på, fast jag har hört att jag kommer vara ganska efter i matten .. fan jag hatar matte -.- åh jag kommer dööööööö! men jaja nu ska jag äta lite och sånt där, kanske skriver innan jag drar mig till sängen puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0