Vinst

Sitter i bilen Påväg hem från lysekil, och de blev en lyckad fredagskväll faktiskt. 11-0 till oss riktigt bra, fast vi har ju spelat bättre och så Haha.. Och de har ju gått bättre för mig också, Men jag ska inte klaga. Nu är de bara att sova lite och sen hem och packa till tävlingen imorn och den är i ulricehamn, fast de goa är att jag dansar inte förän 17.00 så jag behöver inte stå upp så tidigt som jag annars brukar när jag åker till tävlingar.. Men för första gången så har vi kvartsfinal i ungdom B och de Är jävligt Gött för annars så brukar vi bara ha final och nu är de ju chans att få mera poäng och så, Men jag räknar verkligen inte med en pallplats Men man kan ju alltid hoppas eller? Men ja de ska bli riktigt kul och träffa alla igen och dansa överhuvudtaget Haha! Men nu så ska jag sova lite så jag kanske skriver när jag e hemma /elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0