träning

hallå nu är jag klar från allt och snart blir de att åka på dansträning, har egentligen ingen lust men de får gå haha, vill bara vara med min älskling ... jag va bara tvungen att hälsa på han förut, de va inte roligt att se han sådär men ändå så har jag saknat honom så mycket! egentligen så var de inte meningen att jag skulle åka till sebbe men linnea orkade inte träna så jag tog bussen till han ist :) och de ångrar jag inte . men får hoppas att de blir träning imorn med henne istället, får la se . men i skolan idag så hade vi först mentorstid och sen drog vi till gymnasiet och kollade på någon debatt, haha de var så tråkigt att sitta och lyssna på alla pertier typ bråka liksom haha. och sen så hade vi bara 40 min lektion till och då hade jag svenska prov och då slutade vi 13.40 och sen som sagt så drog jag till älskling och var där i nåra timmar . och nu sitter jag här med josse och chillar lite och snart så ska jag träna bugg och sen blir de väl sängen eller något. hörs senare puuusss / dagens outfit på bilderna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0