todays

hemma hemma hemma från skolan nu, och de blev att vi slutade 14.00 ist för 15.40, så jävla gött o slippa spanskan haha, men vem gillar spanska liksom ? och jag blev överlycklig när jag såg att lektionen var inställd måste jag säga! fast jag har hört att vi ska ha prov imorn i spanska, hm har missat alla spsnaka lektioner, de här låter riktigt bra (y) får väl bara säga att jag inte har varit hemma liksom de är inte mycket jag kan göra haha. men annars så hade vi bara bild på morgonen och sen so med patrick hela tiden haha lite tjötigt men andå roligt ..och sen så var de idrott på vallen haha de gick ju bra, skulle börja med att springa 800 m och jag var typ död efter, nejdå men jag har inte bra kondis nu asså, fast jag va ändå 2a hahaha. gud på sista so lektionen så var vi typ bara 12 stycken eftersom att alla typ är borta och sjuka plus att gurra och jakob åkte efter andra lektionen ... jävligt tyst var de kan man säga då. men jaja finns inte så mycke mer att säga förutom att jag ska plugga matttttttte nu skit kul säger jag bara! ni får en outfit och sen drar jag mig till pluggandet. puss men jag hör av mig senare såklart!

 
look today: chill som bara den! enjoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0