rekord!!

ojojoj nytt läsar rekord, herregud de förväntade jag mig verkligen inte idag heller haha! men de är ju alltid kul o veta att man har läst min blogg hih.
men jaja nu har jag sett på ensam mamma söker och dom filmade i stömstad haha, fatta jag blev shockad eller ... strömstad liksom vet vill hit om man tänker så? hm men dom kanske tkr de är fint här , eller de är de ju men bara på sommaren haha. men nog om de imorn så ska jag vara funktionär för 6orna på vallen med linne aoch massa till från idrotten och de kommer väl bli kul och så men de roliga är ju att vi ska ha skolfoto imorn också haha, och då kommer vi säkert vara jätte söta hm... men de blir säkert bra och sen körskolan igen vid 4 .
men nu så ska jag färga håret på mamma så vi höres imorn igen puuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0