oops

ingen blogging blev de inte igår heller haha förlåt för de, men jag kan inte låva att jag skriver så... men igår så var jag faktiskt med sebbe och då vill jag faktiskt inte sitta vid datorn, så aa men nu så ska jag plugga spanska och börja att skriva på mitt PM till samhäll grejen och jag viiiillllllll inte de !!!!!!!! sp himla jobbigt är de .
utöver de så var de chill dag idag, när vi kom till skolan så skulle alla vara i aulan för att polisen var där och pratade med alla elever om branden och sånt dära så vi slapp ju första lektionen då haha gött de . fast vi hade typ 20 min bara så då gjorde man ju inget ändå haha. sen så hade vi so i 1.40 min och jag och linnea jobbade mpå som vanligt ... nej då men vi måste typ de för vi har redovisning på måndag gaah undra hur de kommer gå då. och sen så hade vi so igen, idrott och sen spanska som sista lektion, så sjukt tråkigt är de -.- och vi var tvugna att göra klart hela häftet på typ 10 sidor och de tog ju lite tog som sagt, fast en viss erik skrev ju av allting och när eva frågade om han fick mycke hjälp och han bara nej inte alls... hm erik din fuskare haha ! de va jag gura och adam som gjorde allting, och nu ska vi ha prov imorn också skit kul säger jag bara . nej jag blir bara så tjeeeeee på skolan, fast jag är väl inte den ända liksom ? haha
jaja nu är de´time för att äta och sen tillbaka till plugget ... och sen ikväll så blir de att se på idol med min älskade familj! så puss

btw:inne på filips dator så inga bilder just nu iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0