match!

godmorgon allihopa, hoppas att ni har sovit lika gott som mig inatt fast de går ju inte för jag har sovit så jävla skönt ! vet inte varför heller ... men igårkväll så var jag med sebbe och därför så skrev jag inte på kvällen, men aa .
och nu så ska jag äta frukost och sen så taggar vi inför match mot Rössö och då får jag äntligen träffa sara och alla , ska bli riktigt kul igen ! men får se hur de går med mitt knä för jag har typ fortfarande lite ont och isf så är de bara att sätta mig på bänken haha, inte de roligaste men de får jag göra . men vi får hoppas att de går bra idag, och att vi vinner såklart !! och sen så hörs vi efter matchen igen ;) ha de bra puss



Kommentarer
Postat av: matilda

Lycka till!:)

2010-09-26 @ 10:49:17
URL: http://liinamatiilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0