jaja

hallå nu är jag vaken och är ganska trött haha. men som sagt så va de tävling i ulricehamn igår och de va ju inte så lyckad tävling då, gick skit lättare sagt . men jaja va kan man göra, tränat 2 gånger sen lägret i sommras så aa.. men nästa tävling är typ i slutet av oktober eller nått. men de bästa va att få träffa alla igen och sånt där. och nu är de bara att träna och köra vidare, så får jag se hur de blir senare..
yes de va allt från igår, och sen så kanske de blir att ta bussen upp till nordby med emma pemma och kolla lite grann . ska hitta en go tröja och halsduk och får se om jag hittar ett par låga skor ... men nu har jag faktiskt inte så mycke mer att säga så vi höres senare puss ( bilder kommer )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0