home again

åhej nu var man hemma igen då efter en vanlig dag i skolan, inte varit så kul eftersom att jag typ varit orolig över sebbe hela dagen... men fick vetea att de har gått bra iaf. åh jag o linnea börja typ grina för att jag fick sms av marie( sebbes mamma) när han skulle operereas och så , och i slutet så stod de : ditt namn var de sista han sa innan han somnade .. asså seriöst jag dog. och linnea blev helt galen och fick tårar i ögonen ... jag älskar verkligen dig sebbe, du vill inte veta hur mycke jag har tänkt på dig idag .. <3
men om vi ska prata om något annat så har jag varit på körskolan idag igen och vi hade bara 40 min idag, han sa att vi skulle ha dubbel lektion idag men de blev visst inte så heller haha. och sen så har de inte hänt så mycke faktiskt, skola körskolan hem äta , de är min dag typ ... och nu så ska jag plugga lite spanska och sen se på idol tror jag eller jag måste plugga mycke spanska haha för jag ska ju ha prov imorn och jag får inte in de i huvet ! jag får seriöst damp på min själv just nu, kan inte konsentrera mig längre typ.. skit konstigt är de. men de ska bli chill för på onsdag så är de fokusdagar! men ja de var de jag hade och säga flrutom att jag har sovmorgon imorn till 10 haha sjukt nice. men jag skriver mer sen puss


bildbrist ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0