hemma!

nu är jag hemma från en underbar vecka i turkiet, eller jag kom hem typ 4 imorse så jag ha fått sovit lite nu och så. men de blev dock inte så länge pga av min hals och att jag hostar som bara den. är påvägatt bli sjuk igen ser de ut som, bara för att ida smittade mig . så himla typiskt, jag va helt död på flyget hem typ.asså de var den värsta flygresan jag varit med om, har aldrig varit så illamående som jag va då. mådde verkligen skiiiiiit . men utöver de så har jag haft en bra vecka i turkiet, 40+ varje dag och 30+ i vattnet. helt amazing säger jag bara ! men jag är ganska glad att vara hemma då för de sista dagarna så hade jag sån himla hemlängtan.. men de va bara att stå ut liksom. men den här veckan har blivit en slapp vecka, stranden hela dagen sen sova i typ 2 timmar, göra sig i ordning och sen dra ner och äta. så såg mina dagar ut, fast en kväll så var vi o spelade bowling faktiskt . haha jävlar va dåligt de gick måste jag säga haha. men de har varit rätt så kul ändå, men de skulle varit roligare om någon skulle varit med mig, istället för mina syskon och kusiner... de va ju lite tråkigt då. men men om jag får säga va jag tycker så tyckte jag faktiskt att de inte va så bra ändå. utan club paradiso var mycket bättre ! men nu orkar jag inte skriva mer faktiskt, ska nog sova en stund och så . ni får ha de braaaa puuuss hoppas ni inte har saknat mig för mycket ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0