godmorgon

hallå där!

nu är jag vaken och jag har nog inte sovit såhär skönt på jätte länge asså, förutom när jag sover hos sebbe då. men shit va gött de är och sova, och nu slipper jag min säng uppe i taket haha. fast min soffa tas ut :( men skit samma jag hare världens goaste säng haha, så de så !
hm va händer idag? mår lite bättre iaf, och ska typ fråga mamma om jag får sova hos min älskling. hoppas att hon inte säger att jag är för sjuk för att träffa han... då blir jag jävligt sur ska ni veta. men idag är de faktiskt lite speciellt, för jag o sebbe har varit tillsammans i 5 månader. dom bästa på länge, och jag älskar dig så otroligt mycke, finns verkligen ingen som du ! love of my life <3 så hoppas att de blir att jag sover över .. men nu blir de frukost puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0