fredagsmys

hallå allihopa!
 jag har nyss tagit mig en dusch efter den här dagen haha. först så hade vi svénska, sen idrott, matte, svenska(igen) och sen spanska... blä säger jag bara , fast den sista svenskan så pratade vi bara om hur våra tröjor ska se ut, och vi kommer ha en igelkott som sätter på en bårste eller nått och så står de hårt ch meningslöst eller nått haha. och sen på ryggen så ska vi ha toarulle, nu drar eliten kvar blir skiten ... hm vi tjejer ville inte ha de men killarna -.- jaja de blir säkert bra hhaa. sen efetr vi slutade så åkte jag o linnea till westcoast och träna . haha har ont i mina armar o ben nu igen. fast snart så kommer sebbe och gör allt mycke bättre ! fast de dåliga är att jag fortfarnade har en jävla mensvärk, skit kul! men de här blir nog en ba fredag så vi hör av puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0