åh

är redan så sjukt trött på skolan o alla läxor och skit. orkar veerkligen inte, vill bara ha sommarlov igen bara chilla hela dagarna.. vill ha de så igen. och kan inte träffa sebbe varje dag i skolan heller, och de suger som fan :( inte träffat han sen i lördags, skit kul och saknar han som bara den... men utöver de så ska jag plugga spanska, engelska o matte nu . fan av jag älsakr de här asså, de är de bästa jag vet!! hm fast nej. och sen så blir de att äta mat, in till vallen och träna fotboll från 18.30-20.00 sen bugg 20.00-21.00, de blev dubbel träning idag haha. men de är gött de ju, fast vet inte om jag orkar de med min kondis hehe inte så bra nu för tiden. men jaja nu ska jag fortsätta med mitt plugg. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0