work it baby

nu är jag faktiskt hemma då. blev lite sent idag pga att jag och sebbe skulle prova kläder till prisutdelningen på lördag ! och de blev kläder från revolt 22, hih jag älskar mina kläder! ni kanske får en bild på outfiten, eller så blir de en överraskning tills på fredag hehe.. men som sagt idag var de först kemi på gymnasiet, lunch, teknik, engelska och sen så redigerade vi våran video fast aa vet inte vad jag ska säga , gick inte så bra men linnea ska fixa de hemma hos sig ändå haha ! men de blir nog säkert bra med de, hoppas jag ... och juste ja mamma hämtade lite kläder på posten från HM och då var min gröna skjotrta och min kavaj med, skjortan var för stor men kavajen var sjukt snygg! men vad finns de mer att säga ska snart ta mig en dusch och sen ta i hårinpackning senare så ska jag väl prova lite hur jag ska ah mitt hår på lördag, men de får jag se .. kanske bara lockar de eller något. men aa och sen ikväll så ska jag fanemej se på lyxfällan! de är ju hon tröga brunetten från bartender skolan som är med på de idag hahaha, jävlar va hon gör bort sig asså! men de var väl allt som jag kommer på just nu så aa, men dagens outfit var min gosiga stickade tröja, svarta leggings, vitt linne, halsduk och svarta boots till de, orkade verkligen inte ta på mig någon annan tröja haha ! vi hörs senare kissies elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0