wednesday

har inte varit vid datorn idag tyvärr men nu så! har precis ätit nu också så har inte haft tid för de heller. men idag hade jag först spanska, bild, musik, matte -.- och sen mentorstid och de va en kort dag idag, 13.40 och sen efter vi hade slutat så gick vi hem till linnea för att göra klart våran video haha. och jävlar va vi skrttade i början när vi skulle prta engelska asså, de va helt sjukt och vi kunde inte sluta med de heller ! haha men de va riktigt kul, och sen så skulle vi göra om dansen igen och de gick skit bara, dansen är bäst och vi kom på den helt själva ! men de har varit kul och göra de här och imorn så blir de bara att redigera allt och klippa bort GANSKA mycket, och de var ganska mycke asså ! men sen så kom mamma och hämtade mig och nu sitter jag här vid datorn och fryser ihjäl, jag har på mig 3 tröjor, toffler, leggings och mjukisbyxor och jag fryser fortfarande! fy fan asså jag dör snart tror jag , haha fast ne ... men snart s blir de att chilla lite framför tven med lite filtar och sånt !

todays

linne - lindex
kofta - gina tricot
jeans leggings - hm
skor - hm
ringar - hm, gina tricot
halsduk - gina tricot
och vinterjacka på de !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0