tävling

nu är jag hemma från tävlingen i Götene, de kändes skit bra när vi dansade och så. men sen så var de 1 poäng till final.. så himla typiskt va, jag ville så himla mycke bara dansa final nu asså! åh haha men jag är nöjd faktiskt. och de va skit kul att träffa alla igen och så, fast träffa dom typ förra helgen också haha men ändå liksom. men nu är de inte tävling föräns SM så nu gäller de bara att träna träna och träna så blir de bra ! haha jag är på topp känner jag just nu! plus att min älskling var med mig idag på tävlingen så de blev mycke bättre såklart hih. men nu så ska jag packa och så för imorn bär de av till Göteborg för att träffa mina darlings i nåra dagar, så sjukt nice är de .hör av mig senare pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0