min kärlek

vet inte vad jag skulle göra utan dig, du är verkligen allt. du den bästa som finns, kan inte bli bättre än de här sebbe, har aldrig kännt såhär förut. jag är kär, jag är verkligen kär i dig. de pirrar i mage varje gång jag ser dig, du är bara för bra för att vara sann. du gör mig seriöst galen, du är så sjukt underbar! och vill verkligen inte vara utan dig, för om inte du finns så finns de ingen elin... jag bara älskar dig, jag kan inte annat än att älska dig! du är min kärlek, jag är så himla glad att jag har just dig du är den bästa pojkvännen man kan ha sebbe. jag kan inget annat än att vara glad, dom här månaderna har varit dom bästa på länge! och vill bara att de alltid ska vara såhär, för jag mår som bäst när jag är med dig<3 vet inte vad jag skulle gjort utan dig verkligen, du är obeskrivlig, kan inte vara utan dig - de finns bara du.
kan inte beskriva min känslor för dig, älskar dig så otroligt mycke... du är perfekt i mina ögon och kommer alltid att vara. jag kommer ihåg första gången vi kysstes, bästa dagen! kommer aldrig att glömma den, de känns precis likadant varje gång jag kysses dig, kan inte beskriva känslan.. men sebbe du vet att du är den mest underbara personen som finns och du är finast av alla. du är mitt hjärta, de är du som gör min dag! kan hålla på att skriva i flera dagar om hur mycke jag tycker om dig..6 underbara månader med dig, true love

sebastian rask jag älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: linneaa

grattis till er <3<3

och vem är mästerfotografen då? :D

2010-10-05 @ 20:47:37
Postat av: elin

hih tack bästa<3

kanske du? :D <3

2010-10-05 @ 20:52:48
URL: http://eeliinnhanaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0