lång dag!

åh fyfan nu är jag äntligen hemma och som sagt de har varit en lång dag idag.. först skola och sen kl 2 så skulle man ju åka till vänersborg och göra massa tester typ. men de gick ganska bra ändå, mitt högra knä har blivit bättre men de vänstra är fortfarande paj typ. men nu så har jag fått ett nytt träningsprogram spm jag måste göra VARJE dag och nu måste jag de. plus att jag vill att de ska bli bra så jag kan träna som vanligt igen som de var för typ ett år sedan. men jag ska försöka göra så gott jag kan så jag slipper operation typ. men nu är de nog om de för nu så ska jag börja träna haha, önska min lycka till ! plus att jag måste ha massa tyngder på benen när jag gör dom, och de är redan jobbigt utan :(
 
saknar

Kommentarer
Postat av: djustd

Lägger du ner mycket tid på bloggen? Kram! =)

2010-10-19 @ 01:22:56
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0