klar för idag!

åh gud när är jag jävligt trött, jag tror att jag kan somna nu faktiskt.. men kl 20 så börjar top model !!!!! fan va gött haha. passar bra just nu, jag tror de blev 2 sidor för mig idag på uppsatsen, nåra till ska de allt bli. ja men idag så var de ganska chill faktiskt, först so, hemkunskap, vi hade ingen matte så sen så hade vi bara engelska och svenska, fast jag skulle ju behövt den lektionen -.- asså jag lovar jag kommer få IG på matteprovet på onsdag, seriöst jag kan ingenting ! och sen så ska vi kunna från dom andra kapitlen vi har haft de är ju bara onödigt liksom, jag blir så tje på thomas !!! men jaja vi ska ha 2 inlämningar i so och sen matteprov på onsdag, kemiprov på torsdag, svenska krönika på fredag, kunna en text massa ord i engelska tills på torsdag typ... de här e skit kul, kommer inte ha något liv den här veckan säger jag bara. men nog om de för blir så tje när jag bara pratar om sånt haha... nu ska ni få en outfit och sen drar jag mig och pluggar lite matte ! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0