hey baby

nu har jag riktigt tråkigt, och jag har inte ens gått upp ur sängen... de är fanemej skam asså haha ! nejdå men jag är faktiskt trött så varför ska man gå upp ur sängen då. men jag har faktiskt skrivit lite till på min uppsats och sen så har jag laddat in och kallat på massa gamla bilder och så, shit va liten man va för bara ett år sedan.. gud jag ser lisom skillnad på bara ett år. haha men nog om de, blir nog snart att äta lite grann för just nu är jag sjukt hungrig haha! och sen ikväll så blir de väl att chilla med familjen framför tv med godis m.m.
öch imorn så kanske de blir göteborg eftersom att de inte blev mys med dom bästa tjejerna, men de blir nästa helg så jag är nöjd. men göteborg ja, ska höra med elin och ilona om dom vill träffas när jag ändå är där liksom . för saknar dom så sjukt mycke nu :( så hoppas hoppas på de, annars så blir de kanske uppvisning i tanum med dansen, men får se hur de blir med de.



mobilbild från förra veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0