fredag hela veckan!

här sitter jag och fryser igen då. har inte orkat satt på datorn idag plus att jag har sovit ändå sen jag kom hem vid harv 4 typ inte bra de. men idag ju skit kul, satt och väntade på bussen i en halv timme tills den kom och sen så körde den i typ 30 hela vägen till skolan -.- fast aa de va ju rätt mycke is på vägen så jag var rätt så glad att han körde sakta ändå.. haha men jag har varit typ trött hela dagen ingen aning varför, men på idrotten så skulle jag , Julia erik och pj har en hel lektion haha. men de gick faktiskt bra och jag körde lite dans med dom, skit kul säger jag bara ! och när mamma kommit hem så ska vi gå ner och hälsa på robin och se hur han mår just nu, hoppas de är bra med han iaf.. hörde om de på radion igår faktiskt !
men ja har inte så mye mer att säga förutom att de blir taaaaaaaaaaaaacos senare ikväll och min älskling kommer, sjukt nice ! vi hörs later pusspuss 

 
utanför mitt hus :( fyfan hatar snö...



Kommentarer
Postat av: ilona

shit :ooooo, vi har INGEN snö omg ahah xD

2010-10-25 @ 20:59:03
URL: http://ilonasalomonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0