can't control my mind

okej jag vet att jag inte har varit så uppdaterad den här veckan, men de har varit så mycke med både skolan och annat.. men jag ska bättra mig iaf. men jag har inte så mycke säga just nu, blev bara almänt tje i skolan idag pga av en sak som jag fick veta typ i förrgår eller något och jävlar va lågt de trodde jag fan inte asså.. men nu är de skit samma.

men idag så var de som vanligt, kemi, teknik, engelska och sen idott . nice dag faktiskt eller a haha. kan ha varit bättre dock. men ja igår så blev de inte så mycke uppdatering för efter skolan så var jag med sebbe efter skolan sen så var jag o träna i 2 timmar och då kom jag hem vid halv 11 så då orkade jag inte sitta vid datorn liksom. men jag e så trött på datorn just nu, så jag orkar nästan aldrig sitta vid den längre ändå.. men ja nu ska jag skriva lite på kemi uppsatsen så puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0