träning

åh nu är jag rätt så trött då i alla fall.. tränat i nåra timmar i tanum nu och de va ganska gött för de va bara 2 par som va och tränade idag pga snöovädret. de är verkligen sjukt kallt ute idag och de är typ kaos i hela uddevalla . kul liksom, förra veckan så var de höst och nu är de vinter -.- fast de ändå bra med vintern är ju när jag fyller och år och jul typ haha ! de är bara 21 dagar kvar tills jag e 15, fan va gött säger jag bara !
men jaa vad har hänt idag ? typ ingenting, helt vanlig skoldag typ. inget speciellt har hänt heller så de är ju inte så intressant men vi hade först bild, so, lunch, so idrott och sist spanska de var min dag . men jag kom på att jag inte har berättat hur mitt lov har varit ;o helt amazing!

lördag
: tävling götene(sebbe var med)
söndag : göteborg
måndag: göteborg
tisdag: göteborg, lions, sova hos linnea med maja
onsdag: linnea maja sara
torsdag: älskling
fredag: uppkörning, chillat
lördag: bff i uddevalla, linnea sov över
söndag: linnea, sen älskling

de var mitt lov i förkortad version dock haha! sjukt nice var de kan man säg då ! men nu får ni en outfit och sen så drar jag mig i duschen en stund och sen såb lir de att plugga lite på engelska provet . kissies!


Kommentarer
Postat av: sebbeeeee

sööööööötnos <3:)

2010-11-10 @ 16:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0