sweet chill med dill

hallå där. jag hallå allihopa! de blev ingen sen dag idag utan jag slutade 13.40 istället haha, eller  de va jag som trodde att vi slutade sent. men jag kan bara säga att vi inte vann iaf haha. men jaja så kan de gå, vi vann 3 matcher i alla fall så de var ju bra, men egentligen 4, men jag orkar inte ta upp allt nu. för nu är de så att jag ska göra varm oboy och lägga mig i soffan och bara ta de lugnt tills jag ska åka till tanum och träna, och de kör jag vet ni ! får se hur de går med mitt knä idag men hoppas att de håller hela träningen i alla fall men men, plus att jag har spanska prov imorn så jag måste plugga på de haha, och jag hittade min spanska mapp så de är gött! 
 
fick lite kommentarer: fin blogg du har du :)Händer något kul idag då? :)
kramar  

Fin blogg du har! :)


S: tack så mycket, kul att höra ! :)
jag skall träna (dans)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0