something right, something real

åhej
nu är jag allt mätt, herregud haha. men ja nu sitter jag vid datorn i alla fall, och idag har de soft faktiskt.. först historia, hemkunskap, matte, svenska/engelska. inge jobbig dag idag så de va gött, för jag mådde inte så bra då haha, jodå eller de blev bättre på dagen som tur är. för imorn så ska jag ha vuxen kalas för mig med släkten . hih gud va jag längtar tills imorn, jag blir ju 15 ! ingen kan längre kalla mig fjortis haha, suck on that sebbe ! yeah men de är ju nice och så. men efter skolan idag så gick jag ner till körskolan och gjorde testerna igen och då fick jag alla rätt på de vanliga testerna och sen gjorde jag sluttestet då och då blev de 69/70 så känns ganska bra faktiskt. är rätt så säker på att jag kan de, men jag kan inte vara för säker dock haha..
men nu så blir de städning på mitt rum och sen plugga till kemiprovet. så får jag se vad som händer senare :)



Kommentarer
Postat av: matilda

superfin bild!

2010-12-05 @ 13:05:50
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0