sjukligt kallt !

jag tror jag dööööööööööör så kallt de är ute ! fast idag var inget emot från av de var igår säger jag bara haha. men jag ska inte klaga, jag säger som Thomas: de finns inga dåliga väder utan bara kläder för väder eller nått sånt haha.. skitsnack tycker jag då hehe. de ska vara sommar året om , för då är man alltid brun ! de är så jag tänker då haha .
men nog om de för idag så hade vi spanska, bild, musik, matte och sen klasstid.. inte hänt något idag heller som vanligt nudå haha. men de händer inget i skolan nu liksom allt är bara som vanligt och tråkigt .. men nu så ska jag skriva klart min kemi uppsats som jag har hållt på med ett tag haha men jag hamnar alltid framför facebook hela tiden så de blir inte så mycke med skrivandet haha! men nu måste jag faktiskt bli klar för hela dagen imorn så ska jag plugga matte och engelska liksom så aa de är ett måste. och senare ikväll så blir de träning med daniel då, ska bli skit kul. för de blir antagligen egenträning med Fredrik så de går la bra de. men vi hörs senare puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0