ojojoj

nu sitter jag äntligen framför min dator! jag hann inte igår plus att de gick typ inte att sätta på den och massa mas . men nu så, idag var de som vanligt i skolan typ , spanska,matte, bild, musik och mentorstid. ja de var typ allt haha och inget var särskillt jobbigt heller liksom så de är chill. vi gör inge i skolan nu som är jobbigt utan de är bara gött ! men imorn så blir de ingen skolan för mig utan jag ska skugga på sinclair med rasse och amanda. ska bli riktigt kul faktiskt, kolla på när 1orna och 3orna dansar och sånt, skit kul. och sen efter de är klart så drar vi till tanum och tränar dom yngre . så jag är inte hemma föräns på kvällen ... hm igen, jag har fullt upp den hät veckan typ haha. men jag gör så gott jag kan just nu. för idag så har jag suttit på körskolan i 2 timmar och gjort pärmar och tester .. haha inte så kul men jag måste ju de nu, de är inte så långt kvar tills jag ska göra provet . men de ska jag allt klara!

men snart så blir de att äta lite mat, städa mitt rum, klä på dig och sen dra och träna de yngre grupperna i bugg, och sen så ska jag även träna själv så jag är borta hela kvällen igen haha ! så lyckad jag är, men jag älskar de jag gör så därför gör jag de också! tror tillochmed att de blir extra träning på fredag med jonte i nåra timmar haha.. de är jävligt kul ska ni veta asså, älskart. mycke att träna nu inför lag-SM och Christmas Cup ! taggataggatagga. och nu märkte jag att de blev ett långt inlägg här haha men ja vi hörs senare ikväll då puss, fast jag lovar inget haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0