my life would suck without you baby

helgen har varit riktigt bra med sebbe och hans familj, sjukt roligt har jag haft de. kallt var de dock men de va skit samma för när jag är nära sebbe så blir allt bättre ! han är verkligen den bästa killen som finns, seriöst de finns ingen bättre ! sebbe jag älskar dig så himla mycket, och tack så mycket för presenten gubben så fina . men ja på fredagen så åkte vi ju ner direkt efter skolan och sen när vi kom fram till hotellet så la vi bara in väskorna och sen så drog vi ner på stan och letade efter en resturant och sen så var de upp till rummet och chillade med godis och mys.
sen på lördagen så var de tidig frukost och sen var på stan hela dagen, lite shopping för min del blev de också faktiskt ( bilder kommer senare eller imorn )  aao och sen så var de jul på liseberg och annat mys! och idag så var de frukost och sen drog vi hemmåt, sjukt nice helg måste jag bara säga..
och sen när jag kom hem så var de bara att ta på mig kläder och sen dra på fotbollsavslutning på gymnasiet och de va väl inte så lyckad avslutning men fick träffa min strut iaf ! och de blev mycke gott till mig och malin haha .. och nu sitter jag här vid datorn och känner mig helt sliten, ont i halsen, hostar och är helt yr typ :s vet inte va de är faktiskt.. men men va kan man göra haha? jo jag ska nog lägga mig i soffan och softa lite tror jag så hörs vi senare igen
kissies



inte världen bästa mobil kamera heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0