la la la

tjabba tjena hallå, vi säger så !
nu har jag nog myst klart för idag och om en timme så ska jag se vem som åker ut ur idol, och hoppas fan inte att de är jay för då dör jag seriöst :( han är så otroligt bra och jag lovar att han kommer vinna hela skiten om han går till final asså ! ja och efter jag har sett klart på de så blir de att lägga sig och sova, för jag ska upp tidigt imorn, ska vara och hämta ollie och sara 07.10 , åh fyfan va tidigt, blir bara trött av att höra de haha :( men sen så är de bara att tagga för träning i uddevalla med bff igen, ska blir riktigt nice faktiskt. tråkigt att hanna är skadat dock och får inte träffa henne heller :( men träningen början 8.30 och är klart vid 11.00 så jag har ju hela dagen på mig också så de är ju gött. ska fråga linnea om hon kanske vill ha en tjejkväll med mig och mysa lite, för jag e ensam hemma sen hih . men ni får ha de så bra puss !


Kommentarer
Postat av: Anonym

lite frågor bara , o hoppas att du svarar dom !

har du haft sex ? :o

med vem ? :p

hur ofta har du o din pojkvän sex ? :d

hur gör man första gng ? :p

hehe , hjällp miig , jag o min kille ska snart ha det , så du verkar haft det , snällaa tipsa ? :d

2010-11-06 @ 00:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0