everytime it gets better

hallå! nu är jag hemma från skolan/körskolan och de gick bra och så. men just nu är jag riktigt tje på skolan asså haha, jag vill bara ha loooov igen! men men, jag ska iaf till göteborg imorn med sebbe och hans familj så de blir mysigt, och jag är borta hela helgen då så de kanske inte blir någon bloggning då . men de får ni stå ut med! men dock så ska jag ha med mig moppeböckerna haha de är ju ett måste, men de gick bra nere på körskolan idag och jag klarade datatesterna nåra gånger liksom så de är ju gött ! och nu så ska jag äta sen plugga till spanska provet imorn -.- åh jag längtar verkligen inte asså , blä på de..allt går så himla snabbt nu och de är så himla mycket känns de som. herregud jag hinner inte med liksom, dagarna går sjukt snabbt ! och så fyller jag ju snart år också!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0