down down down

hemma hemma hemma ! och jag är sjukt trött ska ni veta. jag sov hela vägen hem på bussen tills daniel väckte mig då .. hm de var jag dock inte lika glad över. men de va rätt gött i skolan idag ändå, för jag kunde koncentrera mig på lektionerna faktiskt och jag jobbade som fan med adam på hemkunskapen dock som vi har prov på måndag så de va gött de iaf. och sen jobbade jag mycke på engelskan och sen så var de väl mest chill antar jag . hände inget speciellt förutom att jag såg jaaaaaaaaaakobs hår idag, har han klippt som alla andra nu ... fast de värsta va ju att han passade i de också den röven -.- haha. men nog om de nu för jag ska göra lite mat och sen så blir de att rå plugga matte vettni haha. hatar de med måste man så måste man ... see you later bitchees !


miiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0