cold outside

nu är jag hemma och jag fryser ihjäl så kallt de va att köra idag. men de gick faktiskt bra och de va gött att köra för sista gången nu så då slipper jag de. och jag har beställt tid och jag ska göra provet 1/12 haha undra om jag kommer klara de här . haha men jag får börja plugga lite mera nu och så måste jag göra pärmarna nere på trafikskolan och så och sen så blir de nog bra med de. jag kommer oftast ihåg de jag läser så aa, jag har lätt för att läsa in saker om man säger så liksom.
men nu så ska jag ta mig ett varmt bad och bara slappa där ett tag och sen efter de så ska jag nog börja på min kemi inlämning så de är klart och så, och sen ikväll så ska jag nog se på stomp the yard 2, hoppas den är lika bra som den första filmen då haha. jag bara älskar den filmen, såg den med sebbe igår btw plus någon annan konstig film haha case 39 tror jag de va, den va bra men konstig haha. men i see you later again kisskiss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0