awake

godmorgon alla läsare! usch nu snöar de ute igen, och jag gillar de verkligen inte asså.. tycker faktiskt inte om vintern alls men de bästa med de är ju att jag fylller år snart , fan va jag längtar jag vill ha min mobil !!!! bara 10 dagar kvar nu, så de är nice . hm snart tror jag att jag ska öppna mina teori böcker för jag ska snart göra provet , shiit asså jag orkar inte plugga på de :( nu när de är massa annat i skolan också så de blir ju inte så lätt, men jag vill bara få de gjort så sen när våren kommer så kan jag bara att moppen och köra haha ! men ja så nu blir de att plugga som bara den och göra alla pärmar och sånt på körskolan så får jag hoppas att de går bra .. men ja nu finns de inte så mycket mer intressant att skriva så nu drar jag mig och äter frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0