tjeeeeee

yeah hemma nu igen efter en dag i skolan . blääääää hade svenska prov och de gick väl rätt okej ändå . men sen så hände inte så mkt förutom att vi kollade på 9Ms konsert ... yaah. men orkar inte skriva så mkt mer nu för fick reda på att vi ska ha historia och religion prov på tisdag. skit kul säger jag , så nu är jag tje också ! men hoppas att de blir bättre sen, för så ska vi på nån överraskning som Thomas har ordnat till oss ! haha undrar va de är asså :o hah de blir säker lazerdoom lr nått . men de ska bli kul ändå ! men nu ska ni få en outfit  :) och nu klickar malin på mig bara för att jag e så seg med att uppdatera :( haha men hör av mig sen kanske pusspuss



 

Kommentarer
Postat av: seebbee

bullarnsdjurpark hörde jag ni skulle till(a) hahah <3

2010-05-21 @ 15:51:01
Postat av: elin

haha fail ! <3

2010-05-21 @ 22:19:37
URL: http://eeliinnhanaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0