@stockholm

så nu är jag på hotellet igen och har batteri på datan . vi kom fram typ halv 7 nått sånt och sen så åkte vi ut o kollade vart hallen va och åt lite grann :) har redan sett massa som dansar på stan o överallt. haha alla är typ här ju ... men de är ju SM så xd .

men imorn så måste jag gå upp halv 6 och göra mig klar med allting , sminka mig, håret och allt sånt. sen halv 7 så är de frukost och sen så åker vi till hallen. och jag börjar dansa typ 9 nånting och får hoppas de de går bra nu asså (a hehe JAG VILL DANSA NU ! men de får bli imorgon ... bläblä men nu ska jag inte skriva så mkt mer . för nu blir de chips och mys (a) haha de är så jag taggar ... puss skriver kanske sen innan jag lägger mig .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0