kallt ? JAAAAAAAAAAAA

nu har jag äntligen kommit hem från stan haha. först så kollade jag ju på matchen och tjejerna vann ! ni blev så ägda killar :D haha och sen efter matchen så följde sebbe mig till vallen för ja va tvungen att se på när filip spelade annars skulle inte jag kommit hem . haha de skulle inte varit kul, oóch de va skiiiiiiiiiiiiiiiiit kallt :( och dom förlorade med 6-2 ... jaja så kan de gå . sen så åkte jag o mamma till EC för att handla lite grann . de blev maaaaaaaaaaassa godis (a hehe men de ska vi ha tills på fredag . för då kommer mina babes till mig <3 yeah och mamma o pappa åker till Rom på torsdag . gött för dom men vill ju också vara med :( yäyä nu ska jag nog plugga lite till så hörs vi kanske imorn om jag hinner de , för ska träna o plugga och sånt -.- men aja sov gott, nattiii :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0