haha woow

shiet nu har jag ju uppdaret varje dag jätte länge :o jag e bäst på de här vekligen haha och massa bilder får ni också ju, kan inte bli bättre än såhär :D

men idag så hade jag först : matte , men skulle egentligen ha historia prov men jag gjorde ju PM isf (a hehe, men sen så hade ja spanska, svenska, slöjd och sen idrott! haha chill fast ändå inte liksom . men va kan man säga om skolan? jo de suuuuuuuuuuuuuuger ! och imorn så är du begravning för Sonny :( får se hur de går... och sen ska jag hem o packa för att sen åka till Munkedal och spela match. kulkul. haha och sen blir de väl att skriva uppsats igen . haha men nu ska jag äta och städa mitt rum så jag hör av mig senare. och ni ska få dagsens outfit också. men nu ska jag försöka att lägga ut  dagens outfit varje dag om jag orkar haha (a) men ska dra nu heeejja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0