förlåt igen :(

ojoj nu är e nog tid att uppdatera kanske . haha har inte hunnit de senaste dagarna ... för i fredags efter skolan så åkte jag emma o linnea till nordby , blev lite shopping där också (a) hehe och sen så var de mys med älskling hos mig. och sen igår så var de ju uppvisning/modevisning på carlings , de va fan skiiiiiiit kul ! måste göra de igen asså ! och jag älskade kläderna jag hade på mig , och fick 40 % på hela affären så man får ju passa på . haha och hann ju med lite mera shopping . haha nu har jag fanemej handlat inför sommaren ! och de känns rätt gött, så slipper jag köpa massor på sommaren liksom . och ni ska få se ALLT jag har köpt i helgen haha. de va rätt så mycket asså :$ men aja och efter att jag kom hem så tog jag moppen ner till källviken och grillade med mina bästisar <3 så mysigt var de , som vanligt . och LINNEA BADADE ;OOOO hahaha kan inte fatta att hon gjorde de asså. de var ju ****** kallt ! haha men dom här dagarna har vartit så mysiga asså <3

och snart så ska jag dra mig in i duschen och sen färga håret på mamma, och sen träning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0