fööööööörlåt !

faan nu har jag inte varit så himla bra på min upptadering igen :( förlåt för de igen ... men aja har inte haft så mkt tid att sitta vid datorn för i tisdags så var de match ( vi vann med 17-0 btw ), och sen hem o plugga, och igår så var jag med sebbe hela dagen... och när jag kom hem så va klockan halv 10 så orkade inte sätta på datan då :( men aja nu har jag lite tid iaf !

jaa ni idag har la varit som vanligt .. haha vi hade ju fysik prov första lektionen, och jag sööööög . men de är ju gjort nu så då slippert jag de . och imorn så har vi svenska prov, och jag fattar verkligen ingenting ;oo haha och sen så ska jag spela match i fjällbacka så hinner inte plugga till de :$ men får la sitta uppe hela natten typ xd haha nejdå men måste plugga lite grann ...om jag orkar :D ahaha yeah .
men aa, de finns inte så mkt mer å säga nu, men jag tror inte att jag hinner att skriva sen när jag kommit hem , för de blir nog sent ... så vi hörs imorn (y pusspuss



dagens... mitt real hår ! haha lockigt ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0