åååhej

jääävlar va chill dag asså ! hade bara en lektion, slutade 9:40 och första lektionen så hade vi vikarie och såg på film . hahaha sen letade jag efter Patrick och fråga va jag fick på mina prov, samhäll - VG +  historia - MVG !!!!!! hih och nu sitter jag här och skriver på min religion uppsats , haha de bli bara mer o mer. men de ska jag allt klara av. för de är bara den här uppsatsen och sen ett matte prov nästa vecka. och sen tror jag dock att de kommer bli ganska chill :)

Men imorn så slutar jag 14:00 så efter de så drar jag o emma troligen upp till nordby och tittar lite . och efter de så ska jag vara med min bästa älksiiiiiii <3. 
Och sorry för att jag inte uppdaterade igår ... spelade match i Munkedal och kom hem typ 22:15 lr nått, och då var jag ju skit trött så aa. men vi vann med 5-0 iaf, haha och jag spelade inge bra asså xd mne jaja man kan ju inte alltid ha en bra dag, plus att de va ju jobbigt igår.. för de va ju begravning för Sonny och så . och de va ganska jobbigt :(  

Och snart så ska jag in till stan och köpa skor, och sen blir de ut å springa lite ! yeah , men idag så har jag faktiskt ingen outift bild ... men hade på mig, svart linne, randig vit-blå tröja, jeans shorts. haha och nu ska jag äta puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0