yaah


helloj :D
nu har jag kommit hem från skagerack ;) haha de gic väl ganska braa ändå .. först å dansade jag lindy, sen bugg med ludvig (för han hade ingen annan o dansa med) haha och sen körde jag o daniel snabb i slutet :D sjukt kul vare iaf :D och sen fick vi godis (aaa

men idag har jag varait så jävla sledden så de inte är sant :s hahaha men jag kunde inte ha på mig min mössa för alla bara tog den hela tiden :(((( och den va inte kul för jag ahde verkligen DÅLIG HÅRDAG :O haha men aja xd nu ska jag plugga lite grann tror jag -.- men jag kanske lägger in något imorn om jag hinner , för jag hinner hem och sen ska jag direkt till tanum och träna och sen så blire plugg efter de :( men ni får hade bra sålänge pusssn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0