28/2

åh nu är jag typ helt slut ;o haha har inte sovit så mkt inatt .. för jag o emma va på bio och kollade på INSTÄNGD 2 :D haha den va skit braa , fast ändå läskig liksom :)) haha om man inte skulle sett 1an , så skulle man säkert inte fatta ett skit xdd lite failat faktiskt

Men aa idag så gick jag upp 06:15 ;ooooo kl 7 så kom dom och häntade mig, för att jag sara ollie o angelica skulle till Skärhamn :D BFF läger , heldag haha :)) vi var inumhus o de va inte så stor plan , så dom delade pp oss i 2 grupper ,o första passet så fick jag spela då , och sen så va de lunch och sen så fick ha teori i 2 timmar xd haha då var jag liiiiite sömnig (aa haha :D men fick ju sova på vägen hem.. haha för de gick ju inte o sova till Skärhamn för då var de 2 personer som inte kunde hålla tyst där bak i bilen -.- hahaha , men jag har  inte så mkt mer o säga nu .. haha

Kommentarer
Postat av: ollie

hehehehhehhehehe inget jag (aaaaaaaaaa) <3

2010-03-01 @ 19:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0