inte min dator

orkade inte sätta på min dator , så ra på den andra haha 8a där vart jag lite lat .. men aja så blirr plugg som vanligt -.- spanskan idag gick skit ;o jag sög som fan glömde bort lite av texten också :( haha men jaja sånt är livet ..
men nu har jag gjort klart svenska grejer och pluggat lite engelska typ -.- och sen blirre äta o träningen senare :D yääh , ja va ju inte o träna igår för att ja va tvungen o plugga .. plus mitt knä :( de är bajsigt kan jag säga .. och nästa vecka så äre , samhäll , geografi, engelska , spanska, matte .. inlämningar och prov -.- fan för de ! åh jaja men skit i de, nu ska jag avra lite positiv (y yeah
men jag kanske lägge rin något sen efter träningen ikväll :) pusssss <3




 ååh hittade bilder från sommaren 08 xd haha <3

Kommentarer
Postat av: ilona

åh naw hahah, shit vad man förändras !<3

2010-03-05 @ 17:29:28
URL: http://ilonasalomonsson.blogg.se/
Postat av: elin

haha vet , kolla mig liksom ;o <3

2010-03-05 @ 20:18:38
URL: http://eeliinnhanaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0