:D

yah nu är jag hemma från taaanum :D haha de va la kul ... typ inte gjort nånting xd
men aja var ju på lions med emma , maja o linnea :) chill men kallt -.- haha dom vann med 4-2 tror jag (aa haha gött !
asså mina kusiner älskar typ anton o sebbe :o xd haha dom blev överlyckliga när jag hälsade från dom ;o naaw dom e så gulliga så :) men jääääääääääävla sebbe vilken tackling -.- den va brutal , undrar hur de gick med han faktiskt :o
yaya snart blir de nog sova tror jag , och sen imorn så ska jag se på när linnea spelar match (y den börjar 11 så får gå upp tidigt .. men jag hör av mig imorn , ni får hade braa :) puss på er alla <3

Kommentarer
Postat av: sebbe

den killen chillar på sjukhuset(A)

2010-03-06 @ 23:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0