4/3-10

okej nu ska jag skriva lite om vad som har hänt idag då ;) haha
men de har inte hänt så mkt faktiskt , gick upp gjorde mig klar för skolan och sen vare skolan till 13:40 . sen hem o plugga lite grann och sen vart de fotbollsträning ute kl 6 :D och nu sitter jag här o skriver som en jude -.- haha men aa de va min dag typ xd finns inte så mkt mer att skriva i think ;)
utom att vi hade den flummigaste spanska lektionen på länge :D hahahha (vikarie såklart) massa videos också :D hehe dom e ganska fäla om man ska säga så xd

men nu ska ni få lite dagens ;)

Dagens låt: freeloader - dave darell
Dagens dåliga: plugg
Dagens bra: spanska lektionen, fotboll
Dagens fail: alltid emma xdddd hahaha
Dagens tråkmåns: josseeeeeeeee -.-
Dagens peddo/flummbarn: linnea karlsson
Dagens klädsel: glansiga leggings, svart linne, vitt stort linne, grå kofta :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0