trött som fan!

ojoj nu har jag varit hemma ett tag. har varit hos sebbe heeeeela dagen :D älskar dig så mkt gubben <3

åh herregud skolan idag så gjorde vi inte mkt alls hahaha . först fysik och då fick vi bara reda på betygen: biologi - VG , Fysik - VG, matte - G haha, matten va ju bra -.- hade VG förut ...men aja orka bry sig. och sen så hade vi engelska/svenska och då såg vi på mamma mia !hhahaha omg va vi dansade i slutet av lektionen, hah alla sjöng och dansade till alla låtar. så jävla kul vare :D och sen så hade jag spanska och då hängde vi bara upp planscher typ, och sen så hade vi ingen mentorstid och slutade 13:10 haha gött som fan ! och sen mys med baby . och nu sitter jag här och lyssnar på musik typ. och sorry för att jag inte har varit så bra på att uppdatera men har faktiskt inte hunnit med det..men nu ska jag ta något att äta så vi hörs imorn igen. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0