dåligtdåligt

sorry igen för dålig uppdatering ... men aja jag va inte hemma igår utan jga va på stranden hela dagen med mirre emma corne och allihopa, nice var de :) och sen efter stranden så åt vi på källviken. och sen var de hem och chilla och sen upp till emma för att äta jordgubbar och sånt . haha sen ringer linnea och säger att dom är nere hos mig . hha för vi skulle ner till stranden med lite folk ... men de va rätt gött o sitta på stranden och chilla :) sen vid 21 så kom min älskling till mig , som jag inte har träffat sen i tisdags ;ooo har saknat dig så mycket ska du veta ! och nu ska jag nog bara chilla hela dagen tror jag. och sen kl 18 så är de fotbollsträning ! och sen så kanske jag skulle vara med sebbe , vet inte än ... men aja vi hörs kanske om jag orkar sitta vid datan :$ pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0